Po co mi dzieci, prawdziwa historia z życia kobiety. Monolog matki wielodzietnej: nasze społeczeństwo nie potrzebuje dzieci Ja nie potrzebuję dzieci VK

Po prostu nie wiem, co jest ze mną nie tak. Z każdym dniem coraz bardziej wyżywam się na synu, tak bardzo, że to nawet przerażające... Uderzam go w tyłek, w ramiona, w ramię... i zostają odciski palców.

Prawie wszystko mnie w nim wkurza... moje dziecko mnie wkurza! To tak, jakby był mi obcy.

Nie ma powodu, żeby na niego krzyczeć z jakiegokolwiek powodu. Za to, co robią wszystkie dzieci - wszystko niszczy, podrze, rzuca różnymi rzeczami, nie chce iść do nocnika, nigdzie nie sika, wrzuca pilota do herbaty itp., itp. Cóż, nie ma problemu, nadal możesz zrozumieć. Ale nawet gdy po prostu do mnie podchodzi, gdy jestem czymś zajęta lub siedzę przy komputerze, zaczynam się złościć, mówię mu, żeby dał mi spokój. Nie chcę się z nim bawić! Nie chcę z nim chodzić!

Teraz na niego nakrzyczałam i kopnęłam go w tyłek, bo wspiął się na biurko pod komputer i zrobił tam taką kałużę... to nie pierwszy raz, kiedy nasikał na biurko. Boże, dlaczego on nie rozumie, że musi iść na nocnik??? nadal nie możesz złapać momentu, kiedy chce iść do toalety... Już nie mogę, wszyscy w domu są już wkurzeni. Powiedziałam mu, że go nienawidzę, a on mnie denerwuje

Bardzo mi go potem żal po takich napadach wściekłości, czasem nawet myślę, że go nie kocham... Rozumiem, że ON NIC NIE JEST WINNY! I jaki wpływ może to mieć na jego psychikę! Jestem jego matką... Siedzę i płaczę...

Wielu powie, że to zmęczenie, brak snu i wszystko inne, co robi swoje, ale nie! Jeśli się nad tym zastanowić, to nie jestem zmęczona, zawsze wysypiam się, mam czas dla siebie, ale NIE CHCE mi się nic robić! Mój synek śpi całą noc, a w dzień po 2-4 godziny.

Chcę po prostu zostać sama, nikt mnie nie dotyka i nic nie robię.

Może to depresja... Po prostu nie mam przyjaciół, nie mam z kim porozmawiać, mam jedną przyjaciółkę, ale ona zawsze jest ze swoim chłopakiem. Mój mąż pracuje od rana do wieczora, wieczorem przychodzi zmęczony i od razu idzie do komputera, praktycznie nie mówi...ale czasami wszyscy razem spacerujemy lub chodzimy do centrum handlowego (rzadko).

Ale brakuje mi tego. Cały dzień siedzę sama z synkiem, wieczorem też ze mną nikt specjalnie nie rozmawia, już wariuję! Jedynym pocieszeniem jest Internet.

Wprowadziliśmy się tu ponad sześć miesięcy temu i nie ma tu absolutnie żadnych matek z dziećmi. Kiedy jedziemy do rodziców, gdzie mieszkaliśmy, jest dużo dziewcząt z dziećmi, chodzę z nimi i cieszę się spacerem... i moje dziecko mnie tam nie denerwuje. A tu nawet nie ma dokąd pójść, są tylko drogi, po których pędzą samochody...

Ale gdybym go potrzebowała, gdybym go kochała jak wszystkie matki kochają swoje dzieci, nie narzekałabym na to, po prostu cieszyłabym się każdą chwilą spędzoną z nim, nie irytowałby mnie drobiazgami, bo wszystkie dzieci taki! Ale to nie jest tak... Dzisiaj uświadomiłam sobie, że nie potrzebuję mojego dziecka, mojego syna

Przepraszam, musiałam się odezwać, zaraz zwariuję... Albo już...

Pod koniec 2015 r. i na początku 2016 r. przez Rosję przetoczyła się fala samobójstw dzieci i nastolatków. I choć teraz wszystko wydaje się być spokojne, ani rodzice, ani społeczeństwo nie mają pewności, że ten koszmar się nie powtórzy. W każdej chwili możemy ponownie znaleźć się w obliczu nowej serii samobójstw dzieci i młodzieży, dlatego temat ten nie traci na aktualności.

Rozmawiamy o przyczynach samobójstw dzieci i młodzieży, co i kto przyczynia się do ukształtowania łatwej postawy wobec śmierci, czy możemy uchronić nasze dzieci przed manipulacją ich świadomością.

Bez rodziny jako ideału

- Ojcze Dymitrze, dlaczego dziecko tak łatwo decyduje się popełnić samobójstwo? Co dzieje się w jego umyśle?

Problem ten ma kilka warstw. Najniższą, pierwszą warstwą leżącą na płytach tektonicznych duszy jest bezbożność. Współczesne rosyjskie dziecko nic nie wie o Bogu, nie wie o Jego istnieniu. Nie wie nic o życiu pozagrobowym. Nie wie nic o tym, czym jest grzech – nawet w jego słowniku nie ma takiego słowa.

I nie wie, że jest to najgłupsze z ludzkich działań, bo samobójstwo wcale nie rozwiązuje żadnego problemu. Przecież w tych problemach, które doprowadziły małego człowieka do samobójstwa, zamarza w wieczności. Tutaj ma 15 lat, minie rok, dwa, trzy - i wszystko samo się „rozwiąże”, nawet jeśli nie zrobi nic, aby rozwiązać te problemy. A tam - wszystko jest na zawsze. Oto pierwszy powód.

I tu trzeba powiedzieć, że państwo świeckie, wszyscy ci tak zwani bojownicy o świeckie podstawy państwa, którzy uniemożliwiają księdzu przychodzenie do szkoły, tworzą tę warstwę, podczas gdy dzieciom trzeba wyjaśniać te ważne rzeczy, które będą potrzebne w późniejszym życiu. Nie raz już mówiłem, że dziecko powinno znać przynajmniej nazwy wszystkich sekt. Oto karty, mają po 10 linijek o każdej sekcie - i to będzie taka szczepionka przeciwko jego rekrutacji przez sekciarzy. I choć sekty nie skłaniają się do samobójstwa biologicznego, to przynależność do nich jest samobójstwem duchowym. Raz w sekcie dziecko wypada z rodziny, ze społeczeństwa, a nawet z tej – prawie powiedziałem: biocenozy – w której egzystuje w szkole. I to jest bardzo niebezpieczne zjawisko.

Warstwa druga, nieco wyższa: współcześni dorośli i ich stosunek do dzieci. Dzieci, ich świat wewnętrzny, ich dusza, ich rozwój nie są interesujące dla dorosłych. Nie mamy pojęcia, jakie dzieci chcemy wychować. Tak, dorośli w ogóle nie stają przed tym zadaniem! Ujmę to krótko: dorośli nie potrzebują dzieci.

Oczywiście ktoś może mi zarzucić, że są dorośli, którzy potrzebują dzieci. Tak, są, ale jest ich bardzo mało. Twierdzę to nie tylko na podstawie doświadczeń zdobytych w domach dziecka, w których pracuję. Komunikuję się nie tylko z bliskimi podopiecznych sierocińca, ale także z rodzicami, którzy posyłają swoje dzieci do naszej bardzo ortodoksyjnej i bardzo dobrej szkoły (do której, swoją drogą, wiele osób chce się zapisać). Zatem ten problem istnieje.

- Dlaczego rodzice nie potrzebują dzieci?

Wyjaśnię teraz. Przez cały rok prowadzę „badania socjologiczne”: każdej młodej damie, która do mnie przychodzi, zawsze pytam: „Kim chciałabyś zostać?” Dostaję bardzo różne odpowiedzi, ale to wszystko są dziedziny, których dziecko nie jest w stanie samodzielnie wybrać. Na przykład: „Chcę zostać ekonomistą”. Wiadomo, że osoba w wieku 14-15 lat nie rozumie, czym jest ekonomia, bo w szkole nie ma takiego przedmiotu. Ale to słowo słychać w felietonach w telewizji, radiu itp. I jest wyuczone, a zatem wybrane przez dziecko. I nigdy nie otrzymałam odpowiedzi: „Chcę być mamą”. A kiedy pytam chłopców, nigdy nie słyszę odpowiedzi: „tato”. Oznacza to, że naród rosyjski nadal pozostaje w nowym paradygmacie stworzonym przez bolszewików. Jednym z celów tego marksistowskiego paradygmatu (a wszyscy bolszewicy byli marksistami i dopiero wtedy, za Stalina, nastąpiła jakaś rewizja tego nauczania)… więc jednym z celów marksizmu było zniszczenie rodziny takie jak. Co jest całkiem spójne z tymi utopiami społecznymi, które „wędrowały” po Europie przez kilka stuleci i które wchłonął marksizm.

Współcześni Rosjanie mają zakorzeniony w swojej podświadomości proces samozagłady.

Co oznacza ta niechęć rodziny? Oznacza to, że współczesny Rosjanin ma zakorzeniony w swojej podświadomości proces samozagłady. Ponieważ w sposób naturalny znikają te gatunki biologiczne, które nie chcą się rozmnażać.

W systemie stworzonym przez marksizm to „bez rodziny” jest postrzegane jako znajome. I to nie jest droga donikąd – to jest droga konkretnie do piekła. To taki piekielny system samozagłady.

Pan nakazał „nie samorealizację w zawodzie”, ale coś zupełnie innego: bądźcie płodni i napełniajcie ziemię

- Ale nadal rodzą dzieci!

Tak, ponieważ instynkt rodzenia nie został jeszcze przezwyciężony. A każda normalna psychicznie kobieta, z nielicznymi wyjątkami, pragnie doświadczyć macierzyństwa. Ale ona nie chce być matką. To tak, jakbym chciał na przykład doświadczyć, czym jest skok ze spadochronem i skoczyłem. Raz mi wystarczyło, więcej nie chcę - ale nie dlatego, że mi się nie podobało. Bardzo mi się to podobało, było to jedno z najbardziej żywych wrażeń. Ale tak naprawdę nie chcę skakać ze spadochronem co tydzień. Podobnie jest z kobietą. Kierując się instynktem, chce urodzić – jedno, ale poświęcić się wychowaniu, karmieniu, nauczaniu dzieci, starając się je ukształtować na takie, jakie sama chciałaby, rozwijać ich talent, który sama określa, widząc efekt swoich wysiłków, widząc jak zmieniają się dzieci... Nie, ona się na to wszystko nie zgadza. Pragnie „samorealizacji w zawodzie”. To znaczy marnować życie na bzdury z punktu widzenia planu Bożego, ponieważ Bóg nie nakazał człowiekowi: zostać astronautą, zostać ojcem broni nuklearnej, zostać chirurgiem, młotkiem lub srebrnym medalistą olimpijskim ... Pan nakazał coś zupełnie innego: bądźcie płodni, rozmnażajcie się, zapełniajcie ziemię. Zatem ateizm całkowicie opróżnił umysł, duszę i podświadomość człowieka z jego głównego zadania, jakim jest przetrwanie.

Witaj szkoło, witaj piekło!

- A szkoła? Jaka jest jej rola?

To dopiero trzeci poziom - . Nasza szkoła powstała według ustroju pruskiego i powstała, aby kształcić człowieka-koga, człowieka-funkcję, całkowicie posłusznego klasie panującej. A wszystko to zostało zaakceptowane przez nasz tzw. system. Edukacja. Kogo kształci nasza szkoła? Nasza szkoła kształci ludzi, ogólnie rzecz biorąc, źle wychowanych i w istocie słabo wykształconych. Jeśli któryś z rodziców zdaje sobie z tego sprawę Yu t, starają się całkowicie ignorować szkołę w liceum i, jeśli pozwalają na to środki, zatrudniać nauczycieli, którzy zapewnią edukację, która pozwoli dziecku rozwijać się, przynajmniej intelektualnie. Ale odważniejsi rodzice sami uczą swoje dzieci od pierwszej do ostatniej klasy. U nas to dopiero początek, ale z biegiem czasu takich rodziców będzie coraz więcej, choć zapewne nie będzie tak jak w Ameryce, gdzie 5% rodzin wychowuje dzieci od pierwszej do ostatniej klasy w domu. I te dzieci osiągają niezwykłe sukcesy, ponieważ szkoła nie tylko psuje małemu człowiekowi naturalne pragnienie wiedzy, ale całkowicie je zabija. A dzieci zamiast otrzymywać tzw. wiedza - wszak przy przeciętnych możliwościach całą szkołę można ukończyć w dwa, cztery lata, a nie ma sensu siedzieć 11 lat w zupełnie nieludzkich warunkach... więc zamiast wiedzy dzieci dostają skoliozę i masa innych chorób. Chorują z powodu fenoli zawartych w płytach wiórowych, z których wykonane są biurka i szafki. Jak się teraz przekonali, cierpią z powodu mundurków szkolnych, których noszenie jest po prostu szkodliwe. Cierpią z powodu strasznego hałasu, który stale panuje w szkole. I cierpią z powodu grupy dziecięcej, która poprzez swój wpływ na dziecko w wieku 14 lat całkowicie wytrąca go spod wpływu rodziców. A dzieci po prostu „wysyłają” mamę i tatę. I po pierwsze, dziadek i, którzy są bardziej bezbronni.

Państwo pomaga temu „przesłaniu” na wszelkie możliwe sposoby: teraz za klapsy dziecku można dostać dwa lata więzienia. A konkretnie Twoje dziecko! Jeżeli uderzysz nieznajomego, zostaną wobec Ciebie zastosowane jedynie pewne działania administracyjne. Teraz nadal walczymy z tą ustawą, która została uchwalona po cichu. I dokonali tego po cichu. I nie chodzi tylko o to, „co jest nie tak?” to jest w całej Europie”, nie! To celowa kontynuacja mordu na wszystkich elementach edukacji.

Nasza szkoła porzuciła edukację już w latach 90-tych, kiedy stwierdzono: szkoła nie wychowuje – ona uczy. Ona niczego nie uczy! A jeśli szkoła nie uczy i nie wychowuje, to zniekształca dziecko. Dla dziecka, które dorastało w szkole, najważniejszy i najsilniejszy wpływ ma opinia chłopców i dziewcząt, którzy należą do jego kręgu społecznego: to jest klasa i być może wejście.

- Dziś komunikacja w Internecie jest ważniejsza...

Tak, teraz mamy nową infekcję - . I rzeczywiście, komunikacja w Internecie dla dzieci staje się o wiele ważniejsza i bardziej znacząca niż komunikacja z rówieśnikami w prawdziwym życiu. Są całkowicie zanurzeni w sieci. I to jest kolejna warstwa: życie nie jest tym, które stworzył Bóg i które człowiek zepsuł swoim upadkiem, ale życiem wirtualnym. Dzieci komunikują się nawet nie wiedząc z kim, czasem nie wiedząc, z chłopcem lub dziewczynką. I następuje wymiana infekcji zawartych w ideach. W ten sam sposób dotyczy to nie tylko dzieci, ale także młodzieży. Zwłaszcza dla tych, którzy urodzili się w kulturze islamu, ale nie wiedzą nic o islamie: można im zaszczepić pewne idee i bez żadnych trudności. A mentorem nie musi być jakiś wielki ulema – wystarczy, że zna 4-5 haseł. Zainspiruje ich, a wtedy osoba sama będzie fantazjować trochę więcej i może wyobrazić sobie siebie jako jakiegoś bohatera, oczywiście nie Sir Lancelota z Jezior, ale przynajmniej kogoś z serii „Wspaniałe stulecie”.

Wiele osób zastanawiających się nad naszą współczesną egzystencją twierdzi, że toczy się wojna: wojna z Rosją na wszystkich frontach. Wojna z niepełnosprawnymi sportowcami, wojna z edukacją – i po prostu jej niszczenie, złośliwe i celowe, pod pretekstem oszczędzania pieniędzy. Ale państwo zawsze potrzebuje pieniędzy i klasa rządząca zawsze potrzebuje pieniędzy, to wszystko jest jasne.

Prawo do śmierci

Galina Mursalieva, felietonistka „Nowej Gazety”, autorka słynnego artykułu o samobójstwach dzieci, doszła do wniosku: fala samobójstw była zaplanowana. Wtedy wielu rodziców po prostu złapało się za głowę: bo nawet nie mogli sobie tego wyobrazić…

Piorun nie uderzy – mężczyzna się nie przeżegna.

Cel organizowania samobójstw jest haniebny i jasny: wycięcie dzieci z naszego społeczeństwa, którego stanowią już tylko niewielką część, ale jeśli zjawisko to się upowszechni, okaże się to bardzo poważnym problemem.

- Jaki jest „portret psychologiczny” konduktora-samobójcy?

Osobami zaangażowanymi w tę dyrygenturę może być każdy, mieszkający gdziekolwiek - na przykład w Malezji. Albo jest na Ukrainie człowiek, który nie ma nic przeciwko zarabianiu 20 dolarów tygodniowo za taką „komunikację” w Internecie, zwłaszcza że już przeszedł pranie mózgu, że te rosyjskie dzieci to przyszli żołnierze. W końcu artylerzyści przeszkoleni w naszych sowieckich wojskowych placówkach oświatowych strzelali do naszych pilotów i zestrzelili ich! Co prawda studiowali w tej samej szkole, tylko ci mieli zostać pilotami, a ci artylerzystami, ale w ich głowach już coś się wywróciło do góry nogami.

Kiedy człowiek nie ma Boga ani sumienia, można mu narzucić wiele rzeczy, łącznie z myślą o śmierci

A teraz, gdy człowiek nie ma Boga ani sumienia, można w niego wiele „wąchać”. Tak, w telewizji cały czas pokazują nam kryminały: syn chce zabić tatę, matka zabija syna, a potem dobrzy i tacy mili śledczy wszystko rozwikłają. I jest to wbudowane w mózg: możesz zabić swojego ojca, a nawet matkę, jeśli dla pieniędzy. Mój ojciec i matka i tak umrą przede mną, ale przynajmniej będę żył dobrze. I poczekaj, aż umrą i zostawią mi fortunę... Chciałbym się uczyć, ale nie mogę: szkoła wytrąciła mnie z równowagi. I cały czas pokazują mi piękne życie: tu baletnica robi szpagaty na słynnych wyspach, tu są honoraria takich i takich śpiewaków, a nawet jeśli masz rzadki głos, i tak nie dostaniesz się do klipu ... I tak na całym świecie. Pavarotti trzymał tenory pod kontrolą i póki żył, włamanie się na ten rynek było niemożliwe...

Dla ludzi stanie się bogiem jest dokładnie tym, przeciwko czemu sprzeciwił się Pan. Asceza Pisma Świętego uczy: „Korzeniem wszelkiego zła jest miłość do pieniędzy”. A jeśli służysz pieniądzom, nie możesz służyć Bogu. I człowiek wszedł na drogę walki z Bogiem. I w konsekwencji - samobójstwo najbardziej kruchego, bezbronnego.

Ale ogólnie rzecz biorąc, samobójstwo nie następuje tylko wtedy, gdy położysz na sobie ręce. Samobójstwa dorosłych zdarzają się także w innej formie, jak na przykład w naszym kraju w latach 90. XX w. podczas szerzącej się przestępczości. Przejdź się po którymkolwiek z naszych cmentarzy: ile jest pomników młodych chłopaków, którzy mogliby mieć od pięciu do siedmiu dzieci, a oni popełnili samobójstwo, wdając się w taki „biznes”.

Jeśli będziesz przestrzegać praw człowieka, usłyszysz: „Co w tym złego?!” Każde dziecko ma prawo umrzeć.”

Pamiętajmy też, że wyprzedzamy resztę planety pod względem liczby przypadających na mieszkańca. Ale to jest duży problem, ale rządzących się tym nie przejmuje, absolutnie nie słychać o tym ani w szkole, ani na uczelni medycznej. W centrum Moskwy układane są teraz nowe płyty chodnikowe, ale kiedy ludzie spacerują Twerską i innymi pięknymi ulicami, nie myślą o tym, że zmiażdżą krew zamordowanych dzieci – a dziesiątki milionów został zabity. Populacje kilku krajów zostały zniszczone. I przez kogo? - Przez samych rodziców. I uśmiechnięci lekarze, którzy wierzą, że pozbywając się dzieci, czynią dobry uczynek. To całkowicie wypaczona świadomość! I jest całkowicie niezrozumiałe, dlaczego tego można zabić, a tamtego nie. Stąd już tylko mały krok do tego, co już istnieje w Europie – do eutanazji dzieci. Oto dziecko, które obraziło się na chłopca sąsiada, powiedziało o tym matce, a ona mu pomachała: „Nie zwracaj uwagi”. Ale jego uraza gryzie i proszę: może przyjść po eutanazję. Państwo w niektórych krajach już jest skłonne mu w tym pomóc. Dlaczego? - I ma prawa. A jeśli będziesz przestrzegać praw człowieka, usłyszysz: „Co w tym złego?!” Każde dziecko ma prawo do życia i prawo do śmierci, więc zdało sobie sprawę ze swojego prawa”.

Rób to co ja!

Jakie cechy psychiczne, wspólne wszystkim dzieciom i młodzieży, okazują się najsłabszym punktem, na którym może zagrać konduktor-samobójca?

Hodowla. Wszelkiego rodzaju flash moby są teraz w modzie. Wszyscy wyszli w tych samych koszulkach i jednocześnie klaskali w dłonie.A kiedy wszyscy robią coś w tym samym czasie i w ten sam sposób, czy nie jest to przygotowanie do kiepskiego serialu? Najpierw flash mob, a potem… Przecież dla młodego człowieka najważniejsze jest „wszyscy razem”, młodzi ludzie żyją naśladownictwem, nie wyrosli jeszcze duchowo na pełnoprawnych ludzi, to wciąż małpy, choć bezogonowy, a dla nich bardzo ważne jest, aby być jak wszyscy: wszyscy będziemy nosić szmaty, wszyscy będziemy nosić metal w uszach, nosie, pępku... wszyscy zachorujemy na choroby przenoszone drogą płciową, wszyscy będziemy nosić pal i wyglądaj, jakbyś robił coś ważnego.

Skaczą z dachów nie tylko ze złości, ale także „dla zabawy”. Jaka motywacja kryje się za żartem? - Duma

Ale jednocześnie istnieje chęć wyróżnienia się od tego „jak wszyscy inni”. Jesteś fajny, prawda? I zaczynasz jeździć na dachu powozu. A jeszcze fajniej jest zeskoczyć z Wieży Ostankino. Przecież skaczą z dachów nie tylko z urazy, ale także „dla zabawy”. Jaka motywacja kryje się za żartem? - Duma. To zresztą słychać także w komunistycznym wezwaniu: „Ten, kto był nikim, stanie się wszystkim”. „Zabiłem Johna Lennona!” Czy skomponowałeś, zaśpiewałeś i zagrałeś przynajmniej jedną piosenkę? - NIE! „Ale zabiłem Johna Lennona – przeszedłem do historii! Teraz wszyscy będą o mnie pisać!” A im wyższy wzrost, tym bardziej spektakularny, tym większa uwaga poświęcona mojej osobie.

Dziecko nie jest zdeterminowane, aby uczyć się algebry, nie przygotowywać się do zostania ojcem, nie uczyć się wkręcania śrubek bez uszkodzenia dłoni. Nie myśli o tym, choć tego właśnie będzie od niego oczekiwać rodzina i społeczeństwo. Ma bzdury w głowie: zbierzcie się i „gee-gee-gee”. Śmialiśmy się, piliśmy, paliliśmy coś - takie jest życie. I zaczynają to studiować: „subkultura!” Nie „subkultura”, ale całkowity brak kultury, zanik jakiejkolwiek kultury narodowej. Kultura zostaje skompresowana do mikroskopijnych granic i narzucona zostaje coś innego – na przykład stadyzm. Bo pokażą to w telewizji, tego właśnie chcę i chcę wziąć udział. Nawiasem mówiąc, jest to również wykorzystywane przez polityków i rozpowszechniane za pośrednictwem sieci społecznościowych.

Wspomniałeś o Johnie Lennonie. A na stronach publicznych i w społecznościach z całą mocą cytuje się nie tylko jego wersety, ale także wersety naszych innych idoli – piosenki tych, których słuchaliśmy, gdy byliśmy młodzi. Grupa „Spleen” ma piosenkę ze słowami: „Wyjechaliśmy w kosmos, na tym świecie nie ma już nic do złapania…” i teraz rozumiem, że te słowa wyrwane z kontekstu dobrze pasują do odpowiedniego przetwarzania świadomości nastolatka, chociaż - i jestem tego pewien - muzyk Aleksander Wasiliew wcale nie nadał tym słowom żadnego samobójczego znaczenia.

Jesteś pewny!!!

Nigdy w życiu nie słyszałem ani tego, co stworzył ten człowiek, ani jego imienia. Ale są imiona i nazwiska, które ty i ja słyszeliśmy. Nie mówię teraz o Johnie Lennonie. Mówię o Mikołaju Wasiljewiczu Gogolu, Mikołaju Aleksiejewiczu Niekrasowie... Istnieją w naszej świadomości i wpływają na nią - wpływają na nią inaczej. Przynajmniej dla mnie – aż do teraz.

Piosenkarze i raperzy rockowi mają bardzo duży wpływ na świadomość dzieci, które obecnie uczą się w szkole, tego nie można tak łatwo wykluczyć.

I nie wykluczam tego.

A co do ochrony dzieci... Po to istnieje państwo, ono musi chronić dzieci. Ale państwo nie jest czymś abstrakcyjnym, to ludzie. I pamiętajcie, ilu prokuratorów, administrację i policję nakłoniono do zamknięcia dziesiątek, jeśli nie setek obozów, bo idioci utopili w Ładodze 13 dzieci! A jeden z idiotów nawet nie odebrał telefonu od rannej dziewczyny – myślał, że żartuje. To nie jest partactwo – to zwykły idiotyzm. W końcu jasne jest, że na naszych dużych północnych jeziorach, takich jak Ładoga, Onega i inne, nie można wybrać się „na wycieczkę” nawet przy małej fali. A jeśli zadzwonią do Ciebie w sprawie awaryjnej, musisz to sprawdzić! Jak możesz, nie widząc tej osoby, odrzucić coś tylko dlatego, że dzwoni dziecko?! Co stało się później, czy to nie idiotyczne? Wydali mnóstwo pieniędzy na inspekcje obozów i pozbawili ogromną liczbę dzieci wakacji. Zamknięcie jest najprostszym rozwiązaniem. I uciekali się do tak prymitywnych, niezdarnych metod. Ale czy to naprawdę jest ochrona?

Z obozami jest problem, co roku nam mówią: w tym obozie otruto dzieci, w innym obozie otruto, chociaż każdy obóz jest zmuszony brać żywność od określonego dostawcy...

Nie po, ale przed

Nie ma potrzeby specjalnie „rozmawiać” z dzieckiem. Musisz zacząć z nim rozmawiać, gdy jest jeszcze w łonie matki

Nie ma potrzeby specjalnie „rozmawiać” z dzieckiem. Musisz zacząć rozmawiać z dzieckiem, gdy jest jeszcze w łonie matki. Porozmawiaj z nim, śpiewaj mu, głaskaj go po brzuchu, ochrzcz go. A od dnia narodzin aż do ślubu dziecka mama i tata muszą mieć niekwestionowany autorytet, którego nie zdobywa się mięśniami, nie pieniędzmi, nie prezentami, ale miłością. I żadne „dzieci” na podwórku, które dokuczają, bez przerwy drwią i wypowiadają wulgaryzmy, nie będą w stanie konkurować z rodzicami, jeśli rodzice są prawdziwi. A jeśli „zostaw mnie w spokoju, nie mam czasu”, jeśli dla mamy i taty najważniejsza jest praca, jasne jest, że natychmiast pojawia się surogat. Jest nadgryzane jak jabłko, które nie zostało zjedzone, wyrzucone, nadepnięte, a mimo to zostało w nim trochę żelaza i witamin. Nasze dzieci jedzą to gówno.

To, co oferuje się dziecku w szkole, na ulicy, w Internecie, to produkt niskiej jakości, produkt zabójczy. W końcu wiadomo, że ponad 50% żądań internetowych to treści pornograficzne. A dzieci tego szukają i oglądają – a ich rodzice nawet o tym nie wiedzą. Dzieci błagają o gadżety: „Mamo, wszystkie dzieci w szkole je mają, a ja nie!” A co by było, gdyby wszyscy faceci mieli prostą brzytwę? A co jeśli wszystkie dzieci dostaną pistolet Stechkin? Co, więc: „A ja chcę!” - „Tutaj, synu, na dół!”? Co, żeby było jak w Ameryce? Tam wyśmiewane dziecko od razu kupuje broń i zaczyna do wszystkich strzelać - a ty staniesz się sławny, będziesz się dobrze bawić i strzelać - w ogóle mnóstwo najróżniejszych przyjemności.

Czy psycholodzy pracujący w szkołach i ośrodkach specjalnych mogą w jakiś sposób pomóc dzieciom uporać się z ich problemami?

Co mogą powiedzieć psychologowie? Kiedyś w pewnym ośrodku, w którym psycholodzy pracują z dziećmi i młodzieżą, przeprowadziłam taki eksperyment. Zasugerowałam, aby psychologowie przedstawili mi swój zwykły argument, a ja, przyjmując punkt widzenia dziecka, spróbuję go obalić. Nie minęło 10 minut, zanim roztrzaskałem je na kawałki. Dzieci to istoty inteligentne: mają logikę, myślą, ich mózgi działają bardzo szybko. Kiedy komunikują się z innymi dziećmi, które są równie dynamiczne, cały czas grają ze sobą w ping-ponga. Dlatego oczywiście po prostu biją wszystkich psychologów. I żeby uspokoić społeczeństwo: „Psycholodzy pracują z ofiarami”. Działają - i niech działają: wszystko w porządku, temat zamknięty. Ale potrzebujemy wyników!

- Ale w grupach samobójczych dziećmi manipulują też psychologowie...

Istnieją pewne technologie. Podobnie jak hipnotyzerzy. Tutaj hipnotyzer wchodzi do sali i pyta: „Złącz ręce! Czy wszystko podłączyłeś? - "Wszystko". - „Nie możesz rozpiąć rąk. Spróbuj!" A hipnotyzer patrzy, kto nie mógłby się rozłączyć, zaprasza te osoby na scenę i zaczyna z nimi pracować - a oni zrobią, co zechcesz: będą pływać i mówić po angielsku... Wszystko jest bardzo proste: człowiek jest poddany w hipnozę w większym stopniu niż inne. Podobnie jest z dziećmi.

Czy zatem istnieje wyjście?

Jak powinni się zachować rodzice, gdy zorientują się, że ich dziecko jest w takiej grupie i to od dawna? Oczywiste jest, że należy wyłączyć Internet. Ale co jeszcze?

Tutaj musisz działać ściśle indywidualnie. Ale najlepszą metodą jest odwrócenie uwagi. Podam przykład z życia codziennego. Małe dziecko, około półtora roku, siedzisz w kuchni z dzieckiem na rękach i jednocześnie oglądasz telewizję, jesz i podgrzewasz dla dziecka owsiankę. I tak swoją małą rączką sięga do patelni. Jeśli przegapię ten moment, poparzy się wrzącą wodą. Dlatego nie mogę przegapić tej chwili. Nasza kuchnia jest mała, 5 metrów. Co robić? Należy odwrócić uwagę dziecka od rondla.

Kiedy więc trafił do grupy samobójczej: konieczne jest odwrócenie uwagi dziecka. No na przykład kup mu psa i poświęć na to kilka miesięcy. Jedź na wystawy, wybierz szczeniaka, wyjaśnij, jak się nim opiekować... Potem idź z tym szczeniakiem na spacer itp. Tak, należy odwrócić uwagę od tej zarazy.

I oczywiście konieczne jest odizolowanie ich od grupy dzieci. Rosjanie mają zbiorową świadomość. Przecież dawniej, jakieś 100 lat temu, w rodzinie było średnio 8 dzieci. Dzieci było zwykle 15-20, ale były też bezdzietne, a niektóre miały dzieci, które zmarły, więc na rodzinę przypadało średnio 8 dzieci. Ale taki zespół jest naturalny: starsi - młodsi. Najstarszy mówi do średniego: „Młodszych nie możesz bić!” A wszystkie dzieci dorastają w miłości i pokoju. Starsi uczą się opiekować młodszymi i w ten sposób przygotowują się do przyszłego życia rodzinnego, co nie zdarza się we współczesnych rodzinach, dlatego 45-letni „chłopiec” mówi: „Nie jestem jeszcze gotowy na ślub. ” Tak, nigdy nie będzie gotowy! Ponieważ nie wie, jak traktować dzieci. Ponieważ on tylko wie, jak wszyscy powinniście go traktować: zawiązujcie śliniaczek, kiedy go karmicie; nie blokuj jego telewizora; nie drażnij go; a jak chce spać to powinno być cicho itp. A potem są dzieci...

Pamiętam, jak zapytałem jednego ze szkolnych kolegów: „Czy chcesz się pobrać?” A on: „A co jeśli będą dzieci? Są trochę czerwone…”

Jak rodzice chronią swoje dzieci przed śmiercią?! „Och, będzie się martwić!” Skąd wiesz? Ile razy odprawiałem nabożeństwa pogrzebowe, gdy obecne były małe dzieci. Wykazują duże zainteresowanie zmarłym: badają, zastanawiają się... To dla nich taki impuls! Nie, zwykle robimy to inaczej: „Gdzie jest babcia? Odeszła". Co za bezsens!

Dzieci nie są przygotowywane do dorosłości. A nie możesz zacząć gotować, gdy Twoje dziecko ma już 15 lat. Mówią: wiek przejściowy. Co to jest wiek przejściowy? - Wiek przejściowy polega na tym, że jest na tyle dorosły, że może walczyć z mamą i tatą. A 40% w ogóle nie ma taty, a jeśli ktoś ma, to nie jest to tata i trzeba go po prostu unikać na wszelkie możliwe sposoby. Wszystko jest więc tam ukryte, gdy dziecko jest jeszcze jak fasolka.

Wtedy nie będziesz w stanie tego naprawić od razu. Tutaj przychodzą do mnie matki z dziećmi: „Ojcze, ty mu powiedz!” Patrzy na mnie, a ja nawet nie czuję się komfortowo, żeby mu cokolwiek powiedzieć. Kim jestem? Więc co mogę powiedzieć? „Słuchaj mamy!”? Nadal boi się dorosłych i dlatego nie śmieje mi się otwarcie w twarz. Ale kiedy opowie swoim dzieciom o tej wizycie w świątyni, będzie się świetnie bawił, po prostu słyszę, co mówi.

- Ale to zwykła konfrontacja nastolatków z dorosłymi. Czyż nie jest tak?

Okres dojrzewania nie ma z tym absolutnie nic wspólnego: człowiek dorasta bardzo organicznie. Tak naprawdę nie ma problemu z dojrzewaniem, poza pewnymi bolesnymi zjawiskami fizycznymi. Wszystko ma po prostu związek z dorastaniem. Weźmy roślinę lub lwa - czy mają okres dojrzewania? Co, czy lew ma jakiś problem? Problem pojawia się, gdy chce dołączyć do innej stada: musi pokonać starszego samca – a zostaje rozpędzony po całej prerii. W ten sam sposób wszystko jest dla ludzi organiczne.

Wieczna walka

Okazuje się, że źródło wszystkich problemów związanych z samobójstwami dzieci nie sięga nawet, ale jeszcze dalej? A wyleczenie tego wszystkiego, jeśli w ogóle da się to wyleczyć, zajmie dużo czasu?

Oczywiście można to niejako stłumić wydając ogromne sumy pieniędzy: tropiąc, kto organizuje grupy samobójcze, łapając tych ludzi i udowadniając ich winę przed sądem. Jednak ze względu na to, że osoby te przeważnie mieszkają za granicą, nie mamy do nich dostępu. A jeśli wyeliminujesz ich snajperami, tak naprawdę nikt nie będzie im współczuł: natychmiast zatrudnią nowych. I nie możesz strzelać do całego kraju, z którego rekrutują się rekruci - znajdą inny kraj. Co, nasi amerykańscy bracia nie są tego świadomi? W końcu cały światowy terroryzm jest ich produktem. Czy współczują Arabom i Afrykanom? Ameryka ma swoje własne globalne problemy finansowe i zadania, które one rozwiązują. A jeśli ktoś umarł, nie myślą o tym. I nie tylko oni, ale i my. Tutaj w Belgii ktoś został zadźgany na śmierć - niesiemy kwiaty do ambasady. W Syrii doszło do eksplozji, w wyniku której zginęło 200 osób, a nikt nie przyniósł niczego do żadnej ambasady Syrii. Czy Syryjczycy nie są ludźmi? To najstarsza kultura. Syryjczycy zawsze byli. Amerykanie całkowicie zniszczyli Irak. A ogromna liczba terrorystów to byli oficerowie armii irackiej. Wszyscy zostali oszukani. Generałowie zostali przekupieni, ale pieniędzy nie wystarczyło dla wszystkich oficerów.

Zatem zawsze będzie istniał terror jawny i pośredni. Zawsze znajdzie się ktoś do wynajęcia.

Tylko rodzina chroni człowieka – i dużego, i małego. Dlatego wszystkie ciosy są wymierzone w nią

I jedyną rzeczą, która chroni człowieka – zarówno dużego, jak i małego – w tym potwornym świecie jest to. Dlatego wszelkie ciosy wymierzone są w rodzinę, stąd polityka wobec nieletnich, a co za tym idzie ustawodawstwo, które zniszczy rodzinę. Ale to się jeszcze stanie. Nie w ten sposób, w ten sposób. Nie mogą przeforsować całego prawa, więc biorą jakiś jego fragment i przepychają go. I działają wszystkimi kanałami, poprzez biznes, przez tych, którzy mają pieniądze... Trwa wojna.

A jeśli jest rodzina, jeśli w rodzinie jest wychowanie i wychowanie, jeśli ta rodzina rozumie swoje zadanie przed Bogiem, to tak, jest nadzieja na zbawienie. Inaczej będzie tak samo jak z narkotykami. Cóż, walka trwa już tak długo! Wystarczy wsiąść w samolot i podczas lotu na niskim poziomie w kwietniu podlać defoliantami wszystkie pola maku w Afganistanie i robić to co roku przez pięć lat. To prawda, że ​​heroina jest już przygotowana na najbliższe siedem lat na rynek. Ale po siedmiu latach, jeśli będziesz wykonywać tę pracę ostrożnie, zniknie. Inaczej to nie jest walka. Prowadź czy nie, a oni nadal będą sprzedawać i wstrzykiwać narkotyki. A kto współczuje tym narkomanom, którzy to sprzedają? A policja jest dobra: bo każdy wie, gdzie mieszkają handlarze, jak budują domy, kto handluje, kto jest ich szefem – wszystko wiadomo. Ale nic nie jest robione, może poza półśrodkami. To samo z samobójstwami. Dziennikarz poruszył więc problem – i co z tego? Chyba, że ​​wyrobił sobie na tym sławę. Ta fala ucichła. Ale pojawi się coś innego, co będzie chwytać coraz więcej umysłów.

- Czytałem, że te grupy samobójcze zostały zamknięte, ale pojawiły się nowe...

Z tej prawdziwej i szokującej historii możesz to zrozumieć Nie każda kobieta potrzebuje dzieci.
To, co zaraz opublikuję, wzbudziło we mnie wątpliwości dotyczące naturalnego macierzyństwa niektórych przedstawicieli płci pięknej.
Po otrzymaniu „zimnego listu” na swoją skrzynkę e-mailową nagle „zapaliłem się” obsesyjnym uczestnictwem.
- „Po co mi dzieci? Mówię ci całkiem realistycznie. Poświęcić się całkowicie wychowaniu „manekina”? A potem otrzymać od niego wyrzut, że żyje gorzej od innych? Nie potrzebuję takiego szczęścia!” Samara z Murmańska dzieli się z nami swoim parszywym objawieniem.

Po lekkiej edycji jej bzdur, postanowiłem skonstruować z niej historię życia kobiety.

Cześć wszystkim.
Nazywam się Samara. Mam już trzydzieści jeden lat i doskonale wiem, czego chcę od tego życia.
A mówiąc ściślej, wiem na pewno, czego nie chcę od tego życia.
Nie chcę mieć dziecka. Nie potrzebuję dzieci. Nie widzę sensu w ich irytującym wychowaniu.
Teraz ci wszystko wyjaśnię, inaczej będziesz gotowy rzucić się na mnie i rozerwać na kawałki.
Nie jestem ślepym głupcem ani młodą pijaczką, która straciła ostatni mózg.
Jestem wykształconą i rozważną dziewczyną, która żyje według własnych zasad. Ich główną zasadą jest żyć i czerpać z życia jak najwięcej.
Kim jesteście, matki z nadwagą, z niewyspanymi twarzami i siniakami pod oczami? Jesteś żałosny i uciskany, jesteś nieszczęśliwy i załamany. W waszych duszach nie ma wolności, nieustannie poświęcacie się dla dobra swojego „ulubionego króliczka”.
Twój „króliczek” dorośnie i myślisz, że możesz żyć dla siebie? Zapewniam Cię, że nie będziesz mieć czasu, bo będziesz wyczerpana trudnym polem rodzicielskim.
Poświęcenie się w imię rozpoczęcia nowego życia wbijane jest w twoją zmęczoną głowę od wieków. Mówią, że się urodziłeś, musisz się rozmnażać.
Dlaczego potrzebujesz dzieci, pomyśl o tym?
Tymczasem sam ci opowiem.

Niektórzy z Was rodzą dzieci, żeby nie być uważani za pustych.
Inni rozmnażają się, aby zatrzymać mężczyznę.
Niektórzy chcą mieć dzieci, licząc na szklankę wody na starość. Uciekną, powołując się na kłopoty rodzinne i tylko od czasu do czasu cię odwiedzą, patrząc na zegarek.

Czy próbowałeś kiedyś przyjrzeć się bliżej osobom bezdzietnym? Mając 50 lat, wyglądają na 35. Bo ich życie jest pełne kolorów. A u ciebie są same plamy i bazgroły.
Mieszkasz z mężczyznami ze względu na dzieci i też nie jesz wystarczająco dużo. Orasz za dwoje, także ze względu na nich, jeśli mężczyzna odsunął się od ciebie.
Jaki jest wynik?
Nawet nic nie będziesz pamiętać.
Teraz spójrz, co mam.
Zanim skończyłem trzydzieści lat, byłem już wszędzie, zarabiając i hojnie wydając.
Doświadczyłem przyjemności o jakich nawet nie śniłeś. Zasypiasz z problemami i budzisz się w koszmarach. Zasypiam w uściskach i budzę się w „luksusowych sukienkach”.
Nie jestem obciążony „dziecięcymi nieporozumieniami” i rodzinnymi sprzeczkami o oklepanych serialach. Żyję pełnią życia.
Moi rodzice niczego nie potrzebują, zapewniłem im wszystko. To moja wymówka, żeby żyć bezdzietnie.
Rano – do ulubionej pracy, stamtąd – do szalonej zabawy. Jeśli podoba mi się jakiś facet, przyjdę, jeśli mi się nie spodoba, odejdę.
Jestem wolna od pieluch, pościeli i teściowej do zaspokojenia.
Nie potrzebuję dzieci, nie dlatego, że ich nie kocham, ale dlatego, że nikt mi jeszcze nie udowodnił innej wyższości.
Póki co widzę w Tobie bezkształtne zmęczenie, ponury, nawiedzony wygląd i egzystencję zgodną z zasadą „musisz”.
I zrozumiałem, że muszę żyć, kierując się kombinacją „chcę”.

A teraz atakujcie, matki.
Będę walczyć.

Była to opowieść z życia, a raczej niezłomna pewność siebie wolnej kobiety, związana z „kwestią dzieci”.

Opowieść z życia Samara przygotowałem ja, Edwin Vostryakovsky.

Czekamy na szczegółowe komentarze.

Następny wpis

Udostępnij stronę w sieciach społecznościowych

Liczba recenzji: 10

    Kobieta, słaba z przodu. Jedna rzecz jest słuszna. Dzisiejsze dzieci, wychowane zresztą przez telewizję i ulicę, nigdy na starość nie przyniosą szklanki wody (a nawet w młodości, nie daj Boże, żeby zachorowały), ale najprawdopodobniej albo się otrują, albo wbiją nóż z tyłu lub wyrzucić do kosza po 40g. mróz, żeby zdobyć na własność to, co zarobiłeś, odbierając sobie możliwość normalnego jedzenia, ubierania się, relaksu w sanatorium, zafundowania sobie na czas - mieszkania, daczy, samochodu, pieniędzy.

    A dziś cyniczne sformułowania urzędników i zastępców wszystkich szczebli: „Najważniejsze jest uzasadnione interesy dziecka” stają się niezrozumiałe. Albo głupota, albo pogarda dla otaczającego nas życia. W każdym razie rodzice lub cudza ciotka, jeśli to konieczne, są prawnie i moralnie odpowiedzialni za te tak zwane interesy.

    Wszystkie wartości są narzucane z zewnątrz. Pomyśl o tym. Prawie nie masz możliwości decydowania, co jest dla Ciebie potrzebne osobiście. Nawet jak prać i w czym prać ubrania, ktoś już zdecydował za nas.
    Ale to takie maleńkie. Z jakiegoś powodu ludzie nie chcą widzieć, że za tak zwaną „silną” rodziną (co to jest?) kryje się bicie żony, niekończąca się praca po głównym miejscu pracy - w domu, wieczne zmęczenie i brak pieniędzy, często całkiem spore żarty dziecka (np. rozbicie szyby samochodu) czy alkoholizm i narkomania.
    I z jakiegoś powodu wszystko to jest przedstawione w niezwykle korzystnym świetle.

    Dziewczyna ma całkowitą rację. Tylko wszystko, co napisała, jest jej wyborem. Ci, którzy mają dzieci, wyznają inne wartości. Lub inne możliwości. Nie oznacza to, że jeśli zrezygnujesz z dzieci, od razu znajdziesz się w uściskach i szykownych sukienkach.
    Do tego potrzeba czegoś innego. Na przykład brak obrzydzenia. Każdej nocy z nowym mężczyzną, który wcześniej też miał tę samą wolną panią. Uch, co za obrzydliwe. Lepiej jest z twoim małym mężczyzną i dziećmi. No, niech się trochę zmęczę...

    Stanowisko to wynika z prawdziwego światopoglądu tej pani. Ale życie toczy się dalej, stereotypy i wartości się zmieniają. To, co wczoraj sprawiało przyjemność, jutro może stać się nudne i, że tak powiem, „nie lubić”.

    Dziesięć lat temu pojechaliśmy z mężem po raz pierwszy do Egiptu. Pływałam w masce, opalałam się całymi dniami, cała w kremie, kochaliśmy się pod prysznicem, piliśmy wino nad brzegiem morza, cieszyłam się towarzystwem ukochanego mężczyzny i sobą.

    Rok po roku jeździliśmy na wakacje, a teraz, dziesięć lat później, znów znalazłem się w Egipcie. Jakie niejasne uczucia przeżyłam, gdy uświadomiłam sobie, że widzę rodziców w basenie kręcących swoje małe dziecko w kółko, a ja też chciałam kręcić nasze dziecko z ukochaną osobą, nie chcę smarować się kremem i leżeć cały dzień, opalając się na słońcu, chcę budować zamki z piasku z małym „królikiem”, zamiast pić wino na balkonie, spacerujemy we trójkę brzegiem, trzymając się za ręce.

    Chcę kogoś, kto jest podobny zarówno do mnie, jak i mojej bratniej duszy. Chcę uczyć jak żyć i cieszyć się życiem, chcę dawać miłość komuś innemu oprócz ukochanego męża i dwóch kotów.

    Przychodzi samoistnie, u niektórych wcześniej, u innych później. A jeśli dama jest naprawdę bardzo zamożna, nie ma się czym martwić, zawsze może zapragnąć i urodzić własnego zająca, nawet w wieku 40, 50 lat.
    Podczas gdy ona jest szczęśliwa, nigdy nie musisz nadążać za duchem czasu i społeczeństwem, że tak powiem, musisz kierować się wyłącznie swoimi uczuciami.

    Do każdej jego własności. I nie trzeba nikomu niczego narzucać, każdy ma swoje szczęście.

    A ci, którzy piszą coś w stylu „kobieta, słaba z przodu”, po prostu zazdroszczą, że nie stać ich na taką swobodę i czerpanie z życia jak najwięcej. A kobieta, która wybiera męski typ zachowania (otwarte związki, ciągłe poszukiwania), powoduje, że tacy mężczyźni odczuwają ostre pieczenie w dolnej części pleców.

    Ludzie zadowoleni ze swojego życia nie osądzają nikogo.

    Tak, a kto powiedział, że co wieczór konieczna jest zmiana partnerów? Można znaleźć kogoś o podobnych poglądach i być razem szczęśliwi.

    Tak naprawdę chce mieć dzieci i to bardzo.

    Trudno nie wyczuć złośliwości w jej słowach, ale to ona mówi wiele.

    Coś w stylu: „No dalej, przekonaj mnie, proszę, nie mogę już tego robić”!

    Dla tych, którzy tego nie rozumieją, przeczytajcie to jeszcze raz, „między wierszami”, a wszystko stanie się oczywiste.

    Uśmiecham się)

    Kobieta po trzydziestce ma pewne infantylne wartości.

    Cóż, dziewczyna nie miała dość zabawy.

    Takie myśli pojawiają się zwykle przed 20. rokiem życia: pójść na szaleństwo, zapalić, związać się z kimś.

    Nazywa się to niedojrzałością emocjonalną, niechęcią do wzięcia odpowiedzialności.

    Ogólnie bardzo zły list od niezadowolonej kobiety!

    Nie ma stałego mężczyzny - to znaczy, że nikt go nie potrzebuje do poważnego związku.

    Mam koleżankę z tego samego serialu - mądrą, piękną, z pracą, samochodem, ale w życiu osobistym draniem.

    I taki gniew wypływa z niej, choć stara się udawać obojętność.

    A ja chcę tylko jednego mężczyznę i dziecko.

    I jest przedstawiane jako „co do cholery, to ból głowy”.

    Jestem matką! Piękna, szczupła, szczęśliwa i kochana przez męża i kochaną córeczkę!

    Mamy dobrą rodzinę, córki mają 14 lat. Mamy własną firmę.

    A w wieku 40 lat dam przewagę 25-latkom!

    I NIGDY nie miałem negatywnych myśli na temat narodzin mojej córki - uwielbiam moją dziewczynę, rozpływam się w niej, czerpię radość z komunikacji!

    Zawsze patrzyłem i nadal patrzę na nią, jakby była cudem!

    Tych emocji nie da się porównać z tymi, które autor listu tak ceni!

    A jeśli wychowasz dziecko w dobroci i miłości, otrzymasz to samo od swojego dziecka. Miłość rodzi miłość!

    Widzę je codziennie. Wielu nie ma nawet dzieci.

    Coś takiego)

    Kogo to obchodzi, jeśli wyjdziesz za mąż z miłości, może będziesz szczęśliwy! I tak – tak, pieluszki, kamizelki dziecięce, przedszkola, szpitale, potem szkoła!
    Co można dać dziecku po dwudziestce?! Jeśli właśnie skończyłeś szkołę!? Przechodząc z D do C, chcesz, żeby dziecko wszystko umiało i wiedziało wszystko, a nie było kapryśne! To się nie zdarza!
    Urodziłam osobę, której nie kocham! O 21! Moje dziecko jest chore! Musisz patrzeć na jej ból!? Zbierz mocz, kał, zobacz, jak dają jej kroplówki, zastrzyki, znieczulenie itp.!? To boli, to boli! A patrzenie na cierpienie dziecka jest jeszcze bardziej bolesne.

    O tak, jestem mężatką od 7 lat! I o teściowej - w zależności od szczęścia! Ja też nienawidzę swojego! Wszystko jest z nią nie tak!

Ten bardzo gorzki tekst napisała matka wielu dzieci, dziennikarka, blogerka – Yuvikom .
Jej rodzina od dawna mieszka na Krymie, Julia aktywnie publikuje w wielu ortodoksyjnych zasobach.

"Znowu mówię o tej tragedii. Zacząłem pisać komentarz do znajomego i uświadomiłem sobie zupełnie straszną rzecz. Naprawdę straszną. Nasze społeczeństwo nie potrzebuje dzieci. Przy całej tej retoryce o zakazie aborcji. Przy całym werbalnym wsparciu dla dużych rodziny.

W szpitalach położniczych zaczynają zabijać dzieci niewykwalifikowani lub pozbawieni skrupułów lekarze. W najszczęśliwszych przypadkach po takiej męce dzieci pozostają chore, ale żyją.

Następnie w klinikach niedoszkoleni pediatrzy (nie jest to bezpodstawne: w naszym regionie w ciągu roku przed dyskwalifikacją tzw. lekarza doszło do dwóch zgonów dzieci) przepisują niewłaściwe leczenie. Wtedy szkoła prowadzi do otępienia i depresji.

A ogromna armia psychologów społecznych nie pomaga. Nie mogę? Albo nie chce? A może w ogóle nie ma celu pomagania? I nikt – żadna kuratela, opieka socjalna i rzecznik praw obywatelskich, a tym bardziej policja – nie jest w stanie pomóc, gdy potrzebna jest realna pomoc. Prawo nie zapewnia ochrony przed manipulatorami, sekciarzami i innymi wilkami w owczej skórze, które tylko czekają, aż ktoś coś zje. Już nawet nie mówię o rodzicach, którzy nie mają czasu zająć się swoimi dziećmi. Moim zdaniem bezdzietność jest bardziej uczciwa. Czasami lepiej nie pozwalać rodzicom się wtrącać, ponieważ gdy tylko niegrzecznie się wtrącisz, rozpoczynają się nieodwracalne procesy. Tak jest w przypadku Denisa i Katyi.

W okresie dojrzewania – wieku, przed którym stoi cały świat i całe życie – dzieci nie są już zdolne do życia. Niektórzy wolą leżeć na kanapie z gadżetami. A potem są „warzywami” i próżniakami, infantylami. Inni próbują żyć w prawdziwym życiu, ale zupełnie nie mają pojęcia, jak to zrobić normalnie. Jak ludzie żyją razem, jak się kochają, jak się szanują – tego trzeba uczyć od kołyski. I dotyczy to, o dziwo, nie tylko domów dziecka, ale także dzieci ze zwykłych rodzin. A potem stają się „nie tacy jak wszyscy inni”. „Kapitan Fantastyczny” przynajmniej nauczył dzieci walki o życie. Czego rodzina i szkoła uczą tu i teraz?

Nie uważam Denisa i Katyi za bohaterów. Nie znam wszystkich faktów, nie mogę oceniać. Jest tam mroczna historia, wiele pytań. Ale początek historii nie przypada na dzień, w którym wydarzyła się tragedia. Wszystko zaczęło się dużo wcześniej. Nikt nie potrzebował tych dzieci przez całe ich krótkie życie, aż do ostatniej chwili. Nie wydarzył się żaden cud, nikt nagle nie pojawił się znikąd i nikogo nie uratował. A skąd wziął się superbohater? Nie lubimy szczęśliwych zakończeń w naszych filmach. Tylko hardkor. Ale pójście z armią, z bronią przeciwko dzieciom, to już za dużo, nawet jak na film. Zwykłe życie jest o wiele straszniejsze...

Nie opiekujemy się naszymi dziećmi. Generalnie ludzie, obywatele. Życie ludzkie jest jakoś niewiele warte. I to też nie zaczęło się wczoraj. Wiele naszych zwycięstw militarnych, wbrew słowom wielkiego wodza, zawdzięczaliśmy liczbom, a nie umiejętnościom. I te wszystkie ludzkie ofiary jakimś cudem przestały być przerażające. Czy jesteś do tego przyzwyczajony?

Generalnie myślę, że gdyby nie transmisja z peryskopu, w ogóle nie wiedzielibyśmy o tej tragedii. Oznacza to, że inne dzieci umierają nieznane. I jest tylko jedno pytanie: ilu z nich już zginęło? I ilu jeszcze umrze, zanim zrozumiemy, że nie powinniśmy zaczynać się nimi opiekować w wieku 15 lat”.

Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Nie rozumiem, co się ze mną dzieje. Kiedy zaszłam w ciążę, bałam się aborcji. Teraz rozumiem, że musiałem pokonać siebie. Utrudniam życie sobie i wszystkim dookoła. Mojemu mężowi i rodzicom. Nigdy nie chciałam mieć dzieci, ale miałam nadzieję, że w czasie ciąży obudzi się we mnie instynkt macierzyński. Ale nadal go tam nie było, przy dziecku. Mam dwa psy i opiekuję się nimi z wielką przyjemnością. Jeździmy na wystawy, zdobywamy tytuły mistrzowskie itp. W ogóle nie interesuje mnie opieka nad dzieckiem, bardziej martwi mnie zdrowie moich psów niż zdrowie mojej córki. Nie chcę jej niczego uczyć, na myśl o przedszkolu i szkole chce mi się płakać. Nie chciałam karmić piersią jeszcze przed porodem, potem męczyłam się przez trzy tygodnie. przeszła na sztuczne odżywianie. Przeżyłam w tym takie kolosalne rozczarowanie, wszystkie instrukcje w czasopismach dla mam wydają mi się takie fałszywe. Nigdy nie widziałam, z jakimi strasznymi problemami muszą się mierzyć kobiety karmiące piersią swoje dzieci. Oczywiście opiekuję się nią najlepiej jak potrafię, ale przyprawia mnie to tylko o udrękę psychiczną, nie żywię do niej żadnych ciepłych uczuć. Jest mi zupełnie obojętna, moja podświadomość coraz bardziej obsesyjnie szepcze, że byłoby lepiej, gdyby umarła. Mój mąż znosi to wszystko z trudem i stale mi przebacza. Nie wiem, jak będziemy żyć. Dlaczego nie czuję do dziecka tego, co czuję do psów? I w stosunku do nich wszystkie przejawy macierzyństwa po prostu płyną jak fontanna. Po prostu nie chce mi się żyć, rozumiem, że jeśli nie uda mi się tego w sobie zmienić, stracę męża (i NAPRAWDĘ go kocham). Niech ktoś spojrzy w górę.
Niewłaściwa mama © (14.10.2003 15:10)

Ciężko cokolwiek doradzić! Prawdopodobnie potrzebujesz pomocy dobrego psychologa. Pytanie tylko, może z czasem wszystko się zmieni? Twoja córka dorośnie i będziecie mogli wspólnie zajmować się psami i wszystkim innym.
Estera © (14.10.2003 15:10)


Lepiej dla Ciebie i Twojego męża pójść do psychologa. Czy jesteś przygnębiony. Życzę powodzenia Tobie, Twojemu mężowi, Twojej córce i psom.
Bonita © (14.10.2003 15:10)


Moim zdaniem potrzebne jest zwycięskie dziecko, czyli maluch potrzebuje Ciebie, nie sprawia Ci to radości, ale gdy rysuje lub tańczy lepiej niż wszyscy rówieśnicy, czy coś innego, sprawi Ci to wielką radość. Istnieje typ ludzi, którzy kochają tylko zwycięzców. Moja rada dla ciebie jest taka: zaopiekuj się córką. Wychowaj ją na najlepszą, a będziesz z niej dumny jak Twoje psy. Oczywiste jest, że teraz jest za mała, aby być niezależna i nie potrzebować cię, ale stanie się tym, kim ją uczynisz. Pracuj teraz ciężko, a przede wszystkim będziesz szczęśliwy!
Kot K © (14.10.2003 15:10)


Całkiem możliwe, że... Zaczęło mi się to podobać dokładnie wtedy, gdy zaczęło się okazywać, że jest mądrzejsza itp. niech to wszystko będzie wstydem, ale tak było
Kelena © (14.10.2003 15:10)


To nie jest wstyd. Są kobiety, które kochają nieszczęsne i nieszczęsne, wszyscy się dziwią, same narzekają, ale żyją. Są też ludzie, którzy kochają tylko zwycięzców. Tak, istnieje wiele różnych typów relacji.
Kot K © (14.10.2003 20:10)








Próbowałeś iść do lekarza? W Twoim poście jest coś, co brzmi po prostu jak duma – taki właśnie jestem i tyle! Szczerze mówiąc, jakieś bzdury. Zajmuję się psami od wielu lat, zawodowo, ale - nie daj Boże - gdyby istniało zagrożenie dla zdrowia dziecka, natychmiast je oddałabym. I nie było mowy o porównaniu. Co byś zrobił? A ile lat ma Twoja córka?
Izhitsa w zamieszaniu © (14.10.2003 15:10)



To depresja poporodowa, idź do lekarza, niech sprawdzi poziom hormonów, przepisze tabletki na ich wyrównanie, bardzo dziwnie mi to wszystko czytać, nie wyobrażam sobie tego, ale w każdym razie mam nadzieję, że wszystko będzie działać dla ciebie, powodzenia dla ciebie
© (14.10.2003 15:10)


Wydaje mi się, że sytuacja jest dość powszechna... Ja, która zaszłam w ciążę zgodnie z planem, nosiłam ją z przyjemnością, też przez pół roku byłam przerażona tym, co zrobiłam i dlaczego urodziłam. nic, potem wszystko się polepszyło, teraz moja córka ma 5,5 roku, uwielbiam ją. i do roku - tolerowałem to, a do sześciu miesięcy - prawie tego nienawidziłem ((
Kelena © (14.10.2003 15:10)


Tak, w końcu ktoś powiedział to szczerze. Mnie też się to przydarzyło, dzięki mojemu mężowi – czasami brał na siebie całą odpowiedzialność za dziecko i pozwalał mi iść do pracy, zatrudniając nianię. I wszystko poszło!
Natasza K. © (14.10.2003 16:10)


Tak, wiele osób po prostu tak ma, ale o wiele wygodniej jest ukryć się za faktem, że, och, widziałem ją, wziąłem ją w ramiona - i tyle, łzy szczęścia... nieważne, miałem ochotę udusić ją. i teraz z całą pewnością mogę powiedzieć, że jestem dobrą mamą.
Kelena © (14.10.2003 16:10)


Na początku też czułam odrzucenie i strach. A potem - dla mnie zawsze było koszmarem siedzieć w domu i nie pracować, a tu siedzę związana, z wrzeszczącym dzieckiem, jest mnóstwo spraw do załatwienia, a on przeszkadza itp. Przez pierwsze 4 miesiące cierpiałam na to samo.
Natasza K. © (14.10.2003 16:10)


Do lekarza i to szybko. Jest to konieczne nie tylko dla Ciebie i dziecka, ale także dla Ciebie i Twojego męża itp.
Janka © (14.10.2003 15:10)


Dziękuję wszystkim za rady, nie mogę iść do lekarza, bo nie mamy odpowiednich specjalistów, a miasto jest małe. Sama rozumiem, że muszę udać się do psychologa. Moja córka ma 5 miesięcy.
Niewłaściwa mama © (14.10.2003 16:10)


To na pewno depresja poporodowa. Musisz odpocząć! Czy jest babcia, która może zostać z dzieckiem na jakiś czas?
Tata © (14.10.2003 16:10)



Kocie, cześć! Naprawdę nigdy nie nienawidziłam mojej córki, chociaż przez pierwsze 1,5 miesiąca w ogóle nie spałam, ale po około 4-5 miesiącach byłam bardzo, bardzo zmęczona. Potem przeszło dość szybko, może to kwestia zmęczenia
Tata © (14.10.2003 16:10)


Do psychoterapeuty. Weź skierowanie i idź na badania - zrelaksuj się, zażywaj witaminy - to nigdy nie boli.
Janka © (14.10.2003 16:10)


Nie ma potrzeby wizyty u psychologa. Psy należy komuś tymczasowo oddać. Weź środek uspokajający i spędź więcej czasu z dziewczyną. Wszystko nadejdzie, nie wątp w to. Nigdy nie zatrudniaj niani. Moja przyjaciółka też marzyła w tym wieku o uduszeniu syna poduszką, jest w porządku, teraz go uwielbia, poczekaj trochę i postaraj się.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)



Pozostaje tylko znaleźć chętnych dziadków. Nie mamy tu NIKOGO.
Natasza K. © (14.10.2003 16:10)



Dziewczyny, moi rodzice już starają się pomóc jak tylko mogą, zostawiam dziecko z nimi na dwa dni, kiedy wyjeżdżam z psem na wystawy. Myślę o niani, ale w naszym muhosransku raczej nie znajdę niani, która mnie zrozumie i nie kręci palcem po mojej skroni.
Niewłaściwa mama © (14.10.2003 16:10)


Po co mówić niani wszystko? Niech po prostu pomoże i tyle
Tata © (14.10.2003 16:10)


Dlaczego niania potrzebuje twoich spowiedzi? Zatrudniasz ją do opieki nad dzieckiem. Moja też miała pełnoetatową nianię od 4 miesiąca życia i nikt nawet palcem nie kiwnął. Nie widzę w tym nic złego, nigdy nie wiesz, czym jesteś zajęty.
Natasza K. © (14.10.2003 16:10)



Może wtedy całkowicie sprzeda to światu zewnętrznemu, żeby jego oczy tego nie widziały.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Dlaczego! Są krewni, którym los dziecka nie jest obojętny!
© Kaggi-Carr (14.10.2003 16:10)


W żadnym wypadku. Pozostaną obcymi na zawsze.
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Spokojnie, to wszystko minie. Miej więcej kontaktu „skóra do skóry” z dzieckiem. Jest mała, takie dziecko, pomyśl o tym, nie ma teraz nikogo na całym świecie oprócz ciebie. Nikt na świecie jej nie pokocha, jeśli ty jej nie pokochasz. Zależy jej na Tobie z każdym oddechem. Pamiętaj, że wszystkie złe myśli i uczucia przeminą i zostaną zapomniane jak sen, pozostanie tylko szczęście, że to twoja krew. To jest dziecko twojej ukochanej, związała cię na zawsze, bez względu na to, co stanie się w przyszłości. Dzieje się tak z prawie wszystkimi kobietami, uczucia matczyne nie budzą się natychmiast. To straszne, że psy odbierają Ci czas i miłość, których Twoje dziecko tak bardzo potrzebuje...
Tatiana © (14.10.2003 16:10)


Nie bierz wszystkiego do serca, to się zdarza... i nie tylko Tobie. po prostu zachowuj się przy niej nie jak matka (bo nie masz takiego pragnienia), ale jak młodsza siostra, przyjaciółka, która z jakiegoś powodu powinna z tobą mieszkać. Nie przyciągaj swoją postawą uwagi bliskich Ci osób. Uwierz mi, dziewczyna zaakceptuje cię takim, jakim jesteś, nawet jeśli jesteś zimny.
Daidin © (14.10.2003 16:10)




Jakieś bzdury! Co oni mają z tym wspólnego? Czy po tym będzie kochała swoją córkę?
Estera © (14.10.2003 16:10)


Potem będzie czas dla rodziny 8) i dla dziecka w szczególności... a psy to prawdopodobnie dogi niemieckie i oba samce 8) dlatego
Wera © (14.10.2003 16:10)


Co za bezsens? Psy naprawdę pochłaniają dużo czasu. Nie rozumiem Twojego „humoru”
Tata © (14.10.2003 16:10)


Kiedy dorośniesz, zrozumiesz, że Twoja ciocia ma po prostu problemy psychiczne, co jest odchyleniem w kierunku zoofilii 8)
Wera © (14.10.2003 16:10)


Osoba wpadła na własny problem, myślę, że poruszasz się w złym temacie. Jest coś bardziej odpowiedniego dla Ciebie - Tylko seks!
Estera © (14.10.2003 16:10)


Uważam, że ten temat jest po prostu wymyślony... matka nigdy by tak nie powiedziała o swoim dziecku...
Wera © (14.10.2003 16:10)


Problemy tutaj wydają się być z ciotką z głową 8) a co to ma wspólnego ze mną?...w życiu wszystko może się zdarzyć))
Wera © (14.10.2003 16:10)


Za nic nie oddam moich psów. Rodzice zabrali mi je na miesiąc, kiedy rodziłam, więc prawie oszalałam. Kiedy zacząłem je robić, stało się to łatwiejsze. Mam dwie suczki. Pocieszająca jest świadomość, że nie jestem jedyna.
Niewłaściwa mama © (14.10.2003 16:10)


Biedna dziewczynka... cóż, wynajmij dom i zamieszkaj tam z psami... i tak już spełniłeś swój obowiązek wobec planety 8)
Wera © (14.10.2003 16:10)


Ten, w którego inwestuję swoje wysiłki, staje się przeze mnie kochany. Ta prawda jest znana ludzkości od dawna. Dlaczego kochamy nasze dzieci, mimo że sprawiają nam one wiele kłopotów i kłopotów, a czasem i cierpień? Odrzućmy natychmiast jako niepoważną próbę wyjaśnienia tego biologicznym instynktem. Wyobraźcie sobie matkę, która zrządzeniem losu rozstała się z dzieckiem zaraz po porodzie i poznała je piętnaście lat później. Czy ona go pokocha? Nie, bo nie włożyła w niego żadnej pracy, nie opiekowała się nim, nie spędzała bezsennych nocy przy jego łóżeczku. Miłość jest w naszych rękach: im więcej komuś dajemy, tym bardziej go kochamy. Pewna początkująca przedszkolanka zapytała psychologa, jak kochać jedno dziecko, które jest dla niej obrzydliwe. I otrzymałam taką odpowiedź – trzeba zacząć się nim opiekować! Jeszcze raz wytrzyj mu nos, zmień spodnie, umyj go. I tak każdego dnia. Już niedługo okaże się, że kochasz to dziecko i nie możesz się doczekać spotkania z nim. Dlaczego tak się dzieje, jaki jest sekret? Kiedy osoba inwestuje swoją siłę w kogoś lub coś, zaczyna postrzegać obiekty swojej siły jako kontynuację siebie. Stworzenie jego rąk, owoce jego pracy są mu niezmiernie bliskie, gdyż zdaje się zlewać z nimi, patrząc na nie jak na część swojej osobowości. Poświęcając się dla innych ludzi, przybliżamy się do nich i doświadczamy poczucia przynależności, uczucia i oddania.
Dinka © (14.10.2003 16:10)


To co piszesz jest po prostu STRASZNE... I rzeczywiście wygląda to na patologię.Trzeba pilnie leczyć, bo inaczej wyrządzisz krzywdę biednemu dziecku. Powiedz o wszystkim szczerze mężowi, może on uchroni Cię od macierzyńskich obowiązków i wtedy będziesz mogła spokojnie wychowywać swoje psy we wspaniałej izolacji:(
Irina © (14.10.2003 16:10)


Och, jak to możliwe? z ramienia, posiekany i tyle, szczęśliwy. Nie znasz jej, opisuje bardzo częstą sytuację
Kelena © (14.10.2003 16:10)


Nie powinnaś tak... Depresja poporodowa (i to chyba jeden z wariantów) to dość powszechna przypadłość. Matki nawet wyrzucają swoje dzieci z okien :(
Natasza K. © (14.10.2003 16:10)


Nie rozpaczaj! Twoje podejście do dziecka na pewno się zmieni. To, że martwisz się o swój stan, jest bardzo dobre. Jesteś bardzo miła i odpowiedzialna, a z czasem nauczysz się być prawdziwą mamą.
Dubrava © (14.10.2003 16:10)